Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Адміністратор, помічник керівника (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>Бабко Ксенія Ігорівна</b></p><p><b>Дата народження</b>: 28.08.1979 р.</p><p><b>Адреса:</b> м. Суми, вул. Супруна 12/1, кв. 70</p><p><b>Мета резюме:</b> адміністратор, менеджер, помічник керівника<br></p><p><b>Сімейний стан:</b> не заміжня</p><p><b></b></p><p><b><br></b></p><p><b>Освіта:</b></p><p>2001 р. – 2005 р.<br></p><p>Сумський національний аграрний університет</p><p>Кваліфікація: економіст бухгалтерського обліку</p><p><br></p><p>1998 р. – 1999 р.</p><p>Сумський гуманітарно-економічний коледж</p><p>Спеціальність: комерсант-менеджер</p><p><br></p><p>1994 р. – 1998 р.</p><p>Сумський технікум харчової промисловості</p><p>Спеціальність: технолог хлібопекарського, макаронного і кондитерського виробництва та харчоконцентратів</p><p><b>Додаткова освіта:</b><br></p><p>1999 р. – 1999 р.<br> Сумський гуманітарно-економічний коледж<br> 240 годинний курс професійної підготовки за програмою «Перекладач англійської мови в комерційних структурах малого і приватного бізнесу»</p><p><b>Досвід роботи:</b><br></p><p>Вересень 2020 р. – січень 2021 р.</p><p>Концерн «НІКМАС»</p><p>Посада: референт першого заступника директора</p><p>Посадові обов'язки:</p><p>- взаємодія з керівниками та начальниками структурних підрозділів, співробітниками підприємства, допомога у підготовці документації, матеріалів, презентацій;</p><p>- ведення діловодства в 1С8:</p><p style="margin-left: 20px;"> - підготовка и організація нарад (в тому числі селекторних, zoom) для 10-15 чоловік, ведення та формування протоколів нарад, розсилка завдань відповідальним, контроль присутності учасників на нарадах;</p><p> - внесення завдань керівника і контроль їх виконання;</p><p> - оформлення планів, заявок, звітів, посвідчень про відрядження та наказів особам, що відряджаються;</p><p> - реєстрація наказів та розпоряджень;</p><p> - реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, підготовка кореспонденції до відправки;</p><p> - пошук і формування необхідних звітів;</p><p>- робота з Word, Excel, Powerpoint, електронною поштою Outlook;</p><p>- розсилка повідомлень та документів адресатам, планування справ та організація нарад в Outlook.</p><p><br></p><p>Квітень 2007 р. – серпень 2017 р.<br> ТОВ «ЕЛТ»<br> Посада: бухгалтер, зам. директора, директор<br> Посадові обов'язки:<br> - укладання договорів із Замовниками і підрядниками;<br> - оплата рахунків у системі Клієнт-банк;<br> - робота з торгово-промисловими палатами, митницею, податковою, брокерами;<br> - оформлення ліцензій і дозволів;<br> - підготовка документації для участі в тендерах;<br> - контроль за матеріально-технічним забезпеченням підприємства, за правильним використанням банківського кредиту, виконанням договірних зобов'язань по постачаннях продукції;<br> - ведення ділового листування і телефонних переговорів;<br> - підтримка працездатності фірми.<br> <br></p><p>Березень 2006 р. – квітень 2007 р.<br></p><p> ТОВ «ТПК «Суми-Ріпак»<br> Посада: Секретар-референт<br> Посадові обов'язки:<br> - робота з документацією;</p><p>- відправка факсів, робота з електронною поштою, робота з оргтехнікою;</p><p>- планування робочого графіку керівника;</p><p>- підтримка працездатності офісу;</p><p>- закупівля канцелярських і господарських товарів.</p><p><br></p><p>Травень 2000 р. – вересень 2005 р.</p><p>ВАТ «SELMI»</p><p>Посада: Інженер-програміст</p><p>Посадові обов'язки:</p><p>- ведення конструкторсько-технічної документації.</p><p><b><br></b></p><p><b>Навички роботи з комп'ютером:</b></p><p>Упевнений користувач MS Office (Word, Excel), навички роботи з Інтернет і електронною поштою, Клієнт-банк.</p><p><b>Особисті та професійні якості:</b></p><p>Комунікабельність, організованість, гнучкість, здатність до навчання, ввічливість, відповідальність, порядність, уміння працювати в команді, знання ділового етикету, старанність та висока працездатність </p><p>Додаткова інформація: готовність до відряджень.</p><p><b>Знання мов :</b> українська, англійська, німецька, російська.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: