Резюме: Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер (Україна)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Україна
- Досвід роботи: 14 рок. 8 міc.
- Графік роботи: полный рабочий день
- Стать: женский
Досвід роботи
- менеджер з персоналу  Львывська Майстерня Шоколаду  • пошук і підбір персоналу; • проведення телефонних та особистих інтерв'ю; • моніторинг ринку праці і заробітної плати; • участь в адаптації та супровід персоналу; • контроль проходження випробувального терміну; • створення системи мотивації праці; • організація навчання співробітників (тренінги, курси підвищення кваліфікації); • формування внутрішнього кадрового резерву; • складання звітності; • ознайомлення співробітників з внутрішніми положеннями та інструкціями; • підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури. 
- адміністратор  Кафе "Піца Челентано"  • організація роботи закладу і контроль за забезпеченням якісного обслуговування відвідувачів; • забезпечення наявності на підприємстві товарного запасу,необхідного для безперебійної його роботи; • планування та контроль графіків виходу співробітників; • навчання працівників стандартам Торгової марки; • чіткий облік руху коштів на підприємстві,максимально раціональне розподілення фінансових та матеріальних засобів; • вивчення попиту,динаміки продаж основної продукції; • проводити аналіз статистичної інформації щодо цін закупки,об’ємів реалізації продуктів та сировини; • проведення акційних заходів щодо вивчення попиту на фірмову продукцію; • підбір нових працівників та прийом на роботу,організовувати їх навчання на власному підприємстві або на базі навчального центру ТМ; • організація на підприємстві системи охорони праці,протипожежної безпеки,відповідного навчання персоналу,контроль дотримання правил безпеки. 
- бухгалтер,адміністратор  ТзОВ "Мегаполіс" (кафе,дискотека)  • робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг); • пошук постачальників,укладання з ними договорів,контроль дотримання договірних умов; • контроль касової дисципліни; • виконання доручень керівника,гол. бухгалтера ,пошук і аналіз необхідної інформації; • створення позитивної робочої атмосфери для забезпечення максимальної працездатності персоналу; • розв’язання нестандартних конфліктних ситуацій з клієнтами,в трудовому колективі; • контроль якості продукції на етапах закупки сировини,її приготування та реалізації,її відповідності стандартам; • аналіз роботи підприємства та виконання функціональних обов’язків кожним працівником з використанням засобів заохочення та стимулювання; • контроль за дотриманням асортиментної програми,її оновлення; • попередній розрахунок бюджету проекту, що реалізовується, і відслідковування його поетапного виконання 
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер
- Резюме Зарплата
- 
														
														договорная
- 
														
														40000 грн.
- 
														
														20000 грн.
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
- 
														
														договорная
