Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 14 рок. 8 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • менеджер з персоналу Львывська Майстерня Шоколаду

    • пошук і підбір персоналу;

    • проведення телефонних та особистих інтерв'ю;

    • моніторинг ринку праці і заробітної плати;

    • участь в адаптації та супровід персоналу;

    • контроль проходження випробувального терміну;

    • створення системи мотивації праці;

    • організація навчання співробітників (тренінги, курси підвищення кваліфікації);

    • формування внутрішнього кадрового резерву;

    • складання звітності;

    • ознайомлення співробітників з внутрішніми положеннями та інструкціями;

    • підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури.

  • адміністратор Кафе "Піца Челентано"

    • організація роботи закладу і контроль за забезпеченням якісного обслуговування відвідувачів;

    • забезпечення наявності на підприємстві товарного запасу,необхідного для безперебійної його роботи;

    • планування та контроль графіків виходу співробітників;

    • навчання працівників стандартам Торгової марки;

    • чіткий облік руху коштів на підприємстві,максимально раціональне розподілення фінансових та матеріальних засобів;

    • вивчення попиту,динаміки продаж основної продукції;

    • проводити аналіз статистичної інформації щодо цін закупки,об’ємів реалізації продуктів та сировини;

    • проведення акційних заходів щодо вивчення попиту на фірмову продукцію;

    • підбір нових працівників та прийом на роботу,організовувати їх навчання на власному підприємстві або на базі навчального центру ТМ;

    • організація на підприємстві системи охорони праці,протипожежної безпеки,відповідного навчання персоналу,контроль дотримання правил безпеки.

  • бухгалтер,адміністратор ТзОВ "Мегаполіс" (кафе,дискотека)

    • робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг);

    • пошук постачальників,укладання з ними договорів,контроль дотримання договірних умов;

    • контроль касової дисципліни;

    • виконання доручень керівника,гол. бухгалтера ,пошук і аналіз необхідної інформації;

    • створення позитивної робочої атмосфери для забезпечення максимальної працездатності персоналу;

    • розв’язання нестандартних конфліктних ситуацій з клієнтами,в трудовому колективі;

    • контроль якості продукції на етапах закупки сировини,її приготування та реалізації,її відповідності стандартам;

    • аналіз роботи підприємства та виконання функціональних обов’язків кожним працівником з використанням засобів заохочення та стимулювання;

    • контроль за дотриманням асортиментної програми,її оновлення;

    • попередній розрахунок бюджету проекту, що реалізовується, і відслідковування його поетапного виконання

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер







Jobs.ua рекомендує переглянути: