Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
комерційний директор ТОВ «Ел Пі Джі Сервіс» <ul><li>Организація постачання, зберігання та продажів скрапленого газу по Україні;</li><li>Закупівлі СВГ на ауціонах, планування закупівель і продажів; </li><li>Организація роботи «з нуля» комерційного відділу СВГ;</li></ul>
<p><strong>Підлеглі </strong>– 8 людей</p>
Керівник відділу обліку та реалізації скрапленого газа Група компаній «Автотранс» <ul><li>Реорганизація постачань та зберігання СВГ по Україні; </li><li>Организація продажів СВГ;</li></ul>
<p><strong>Досягненя</strong></p>
<p><strong>- </strong>реалізація СВГ в гуртових продажах зросла втричі;</p>
<p>- збудована система постачань, реалізації та зберігання СВГ по всій теріторії України;</p>
<p>- побудовані оптимальні схеми логістики постачань по залізниці і в авто. </p>
<p>Результат – компанія стала кращою в ринку в 2019 году по обігу залізничних цистерн.</p>
<p><strong>Підлеглі</strong> – 10 людей</p>
Позаштатний консультант з реорганізації та оптимізації короткострокові проекти у сферах: мережа кафе, типографія, автопарк та інші <p>Стратегічне планування фінансової складової діяльності Компанії;</p>
<p>Вироблення оптимальної стратегії фінансування;</p>
<p>Глибокий фінансовий аналіз та висновки для управлінських рішень керівництва;</p>
<p>Оптимізація бізнес-процесів.</p>
Виконавчий директор ПП «МІНІМАКСІ» <ul><li>Участь у формуванні стратегії розвитку; організація та планування діяльності підприємства; </li><li>Створення єдиної системи управління, удосконалення стандартів та процедур; </li><li>Формування бюджетів за відділами, запобігання, контроль виконання; </li><li>Управління маркетинговою політикою підприємства, створення та впровадження ефективних програм лояльності для партнерів; </li><li>Управління товарними запасами, встановлення цінової політики; </li><li> Організація роботи кадрової служби, атестація персоналу;</li><li>Організація та проведення навчання у відділах продажу, підбір персоналу (особисте проведення тренінгів з низки тем);</li><li>Логістика, скорочення витрат, оптимізація діяльності відділу дистрибуції, маршрутизація роботи торгових представників та вантажного транспорту;</li><li>IT-відділ, удосконалення окремих модулів в програмі 1С, керування товарною націнкою, облік втрачених продажів, розрахунок цільових рівнів; розробка і старт інтернет-магазину. </li></ul>
<p><strong>Досягнення</strong> </p>
<p>– відділ дистрибуції отримав динаміку приросту в 50% у 2012 та 2013 роках. </p>
<p>- рентабельність до оподаткування фірмою збільшена з 13% до 18%. </p>
<p>- розраховано та реалізовано програми лояльності для клієнтів. </p>
<p>Результат - підприємство за підсумками першого півріччя 2014 року – «Лідер галузі у продажах будівельних матеріалів та сантехнічних виробів».</p>
<p><strong>Штат</strong> – до 250 людей, підлеглі керівники напрямків – 10 людей</p>
директор філії ДП «Капро-Полтава» <ul><li>Фінансове планування діяльності підприємства, складання фінансової звітності головному підприємству.</li><li>Організація роботи з роздрібними та оптовими клієнтами, будівельними та проектними організаціями.</li><li>Оптимізація товарних запасів, приведення до необхідних показників оборотності. Розробка цінової політики всім категорій клієнтів.</li><li>Аналіз та моніторинг стану ринку, моніторинг дій конкурентів.</li><li>Підбір персоналу, навчання, підготовка (особисте проведення тренінгів із продажу).</li><li>Мінімізація витрат.</li><li>Розробка і впровадження маркетингової політики, організація рекламних компаній.</li></ul>
<p><strong>Дос</strong><strong>ягнення</strong>:</p>
<p>- двічі Полтавською філією отримано знак «Лідер галузі» у продажах продукції електротехнічного призначення.</p>
<p>- у перший рік управління підприємством динаміка зростання всіх показників стала найкращою за 18 років роботи мережі по всіх філіях. </p>
<p> - у наступні три роки показники покращено в декілька раз – валовий дохід до 500%, прибуток – до 500%, рентабельність – до 20%.</p>
<p><strong>Штат</strong> – 15 людей</p>