Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p>Період:</p>
<p><strong>Серпень 2023 – червень 2024</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p><strong>ТОВ «Діамант-Фарм» (м. Київ)</strong></p>
<p>Посада:</p>
<p><strong>Фахівець з публічних закупівель</strong></p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li><strong>· </strong><strong>Відстеження тендерів на продукти компанії;</strong></li></ul><ul><li><strong>· </strong><strong>аналіз можливості участі по технічним характеристика товару;</strong></li></ul><ul><li><strong>· </strong><strong>аналіз цін конкурентів / виробників / постачальників аналогічної медичної продукції та узгодження ціни з керівництвом компанії;</strong></li></ul><ul><li><strong>· </strong><strong>підготовка тендерної документації; участь в аукціоні;</strong></li></ul><ul><li><strong>· </strong><strong>підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору постачання;</strong></li></ul><ul><li><strong>· </strong><strong>супровід договорів постачання медичної продукції; оформлення документації (додаткові угоди, специфікації та інше);</strong></li></ul><ul><li><strong>· </strong><strong>особисті завдання керівника (аналіз ринку аналогічної продукції та інш).</strong></li></ul><p>Період:</p>
<p><strong>Травень 2023 – серпень 2023</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>ТОВ «Техно Іновейшн Компані» (ТОВ «ТІК») (м. Київ)</p>
<p>Посада:</p>
<p>Фахівець з закупівель, помічник нач. склада</p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li>Відстеження тендерів на продукти компанії;</li></ul><ul><li>аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі по технічним характеристика товару;</li></ul><ul><li>аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії;</li></ul><ul><li>підготовка тендерної документації; участь в аукціоні;</li></ul><ul><li>підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору постачання.</li></ul><p>Період:</p>
<p><strong>Грудень 2021 – лютий 2023</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>ТОВ «ПРОДЖЕКТ БІЛДІНГ» (м. Київ)</p>
<p>Посада:</p>
<p>Офіс-менеджер, помічник керівника</p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li>Ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, підготовка договорів, рахунків, актів та ін.);</li></ul><ul><li>відстеження тендерів на продукти компанії;</li></ul><ul><li>підготовка тендерної документації, участь в аукціоні;</li></ul><ul><li>підготовка друкованої документації (брошури, буклети, презентації та інш.) для передачі замовнику (друк, підготовка електронної версії т.п.);</li></ul><ul><li>підтримка офісу на робочому стані: замовлення канцтоварів, вчасна заправка принтерів, плотерів та інш.;</li></ul><ul><li>особисті завдання керівника.</li></ul><p>Період:</p>
<p><strong>Квітень 2020 – листопад 2021</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>ТОВ «ТРЕЙД-ВЕСТ» (м. Київ) </p>
<p>Посада:</p>
<p>Інженер, кошторисник</p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li>Підготовка тендерної документації; участь у тендерах на PROZORRO;</li></ul><ul><li>переговори із закупівлі будівельних матеріалів та обладнання, з субпідрядними організаціями (виконавцями окремих видів робіт).;</li></ul><ul><li>робота з кошторисною документацією, перевірка обсягів робіт та складання актів виконаних робіт для надання замовнику;</li></ul><ul><li>робота в клієнт-банку (платежі, виписки), в 1-С;</li></ul><ul><li>покупка/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор).</li></ul><p>Період:</p>
<p><strong>Листопад 2016 – березень 2019</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>ТОВ «ІК «СХІДГАЗБУД» (м. Київ)</p>
<p>Посада:</p>
<p>Інженер, кошторисник</p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li>Відстеження тендерів за напрямком діяльності компанії;</li></ul><ul><li>аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі по технічному завданню;</li></ul><ul><li>аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії;</li></ul><ul><li>підготовка тендерної документації;</li></ul><ul><li>участь у тендерах на електронному майданчику ДТЕК та майданчиках PROZORRO;</li></ul><ul><li>переговори із закупівлі будівельних матеріалів та обладнання, з субпідрядними організаціями (виконавцями окремих видів робіт).;</li></ul><ul><li>робота з кошторисною документацією, перевірка обсягів робіт та складання актів виконаних робіт для надання замовнику;</li></ul><ul><li>робота в клієнт-банку (платежі, виписки), в 1-С;</li></ul><ul><li>покупка/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор).</li></ul><p>Період:</p>
<p><strong>Вересень 2010 - жовтень 2017</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>ПАТ «ІНСТИТУТ ЮЖНІГІПРОГАЗ» (м. Донецьк)</p>
<p>Посада:</p>
<p>Завідуючий проектної групи Автоматизованих систем управління </p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li>Розподіл і контроль роботи керованої групи;</li></ul><ul><li>проектування систем автоматизації, розробка проектної, робочої документації, робота з замовниками, підрядниками; </li></ul><ul><li>авторський нагляд, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації).</li></ul><p>Період:</p>
<p><strong>Лютий 2004 - серпень 2010</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>Рекламне Агентство «МІСТРАЛЬ» (м. Донецьк)</p>
<p>Посада:</p>
<p>Керівник відділу дизайну</p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li>Дизайн зовнішньої реклами;</li></ul><ul><li>робота з замовниками;</li></ul><ul><li>розробка та затвердження у Замовника макетів рекламної продукції;</li></ul><ul><li>до друкарська підготовка; передача макету рекламної продукції до друкарні.</li></ul><p>Період:</p>
<p><strong>листопад 2002 - січень 2004</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>ТОВ «ВИДАВНИЦТВО СТАЛКЕР» (м. Донецьк)</p>
<p>Посада:</p>
<p>Верстальник</p>
<p>Обов’язки:</p>
<ul><li>Комп'ютерна верстка книг журналів та книг.</li></ul><p><strong>Освіта:</strong></p>
<p>Період:</p>
<p><strong>1997 - 2002 рік</strong></p>
<p>Компанія:</p>
<p>Донецький Національний Технічний Університет (ДонНТУ)</p>
<p>Спеціальність:</p>
<p>Системи управління і автоматика </p>
<p><strong>Знання програмного забезпечення:</strong></p>
<ul><li>Windows;</li></ul><ul><li>Офісні програми: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Project та інш.;</li></ul><ul><li>Photoshop, CorelDRAW, FineRiader;</li></ul><ul><li>Поштові програми, браузери, месенджери, антивіруси, програми для оптимізації комп'ютера, програми віддаленого доступу та інш.</li></ul><p><strong>Курси, тренінги, сертифікати:</strong></p>
<ul><li>Програма професійної підготовки фахівців кошторисної справи: Кошторисна справа і ціноутворення в будівництві (2016 рік);</li></ul><ul><li>Проектування систем моніторингу стану систем інженерно-технічного забезпечення та будівельних конструкцій будівель і споруд (2012 рік);</li></ul><ul><li>Курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate (2012 рік).</li></ul>