Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Керуюча в ресторані Warhol Bar <ul><li>Контроль роботи персоналу;</li><li>Касові розрахунки;</li><li>Закупівля всього необхідного для роботи закладу;</li><li>Оплата рахунків;</li><li>Робота з постачальниками.</li></ul>
помічник керівника ТОВ «СІТІ ЛІЗИНГ» <ul><li>Підготовка документів для керівника;</li><li>Координація і контроль виконання поставлених завдань;</li><li>Виконання доручень і завдань;</li><li>Організація відправки та отримання поштових відправлень;</li><li>Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань (забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами, контроль за оплатою інтернет і комунальних платежів, робота з офісною технікою);</li><li>Ведення первинної бухгалтерії.</li></ul>
Менеджер проєктів ТОВ «AVG GROUP» <ul><li>Спільно з Директором департаменту зустріч із Замовником (інвестором);</li><li>Визначення складу вихідних даних необхідних для реалізації проекту;</li><li>Збір вихідних даних достатніх для ініціації і підготовки комерційної пропозиції;</li><li>Спільно з співробітниками суміжних департаментів (фінансового / комерційного / відділом архітектури) розробка комерційних пропозицій;</li><li>Своєчасне оформлення поточної документації по об'єкту і дотримання внутрішніх бізнес процесів;</li><li>Підготовка необхідних додатків до договору, заявка на підготовку договору для юридичного департаменту;</li><li>Контролюю і фіксую факт надходжень грошових коштів від Замовника (інвестора);</li><li>Підготовка накладних на передачу проектної документації;</li><li>Підготовка і здача актів виконаних робіт;</li><li>Передача проектної документації;</li><li>Контроль передачі проектної документації Замовнику;</li><li>Підготовка нарад, протоколи;</li></ul>
Керівник відділу АХВ AVG GROUP <p><br /></p>
<ul><li>Формування заявок у фінансовий відділ згідно статей витрат;</li><li>Планування витрат тиждень, місяць, півроку, рік (бюджет);</li><li>Ведення фінансової звітності «підзвітні кошти» щомісяця;</li><li>Документаційне забезпечення (створення потрібних таблиць, звітів, заявок та іншого необхідного в роботі відділу);</li><li>Замовлення залізничних квитків, бронювання готелів;</li><li>Оплата банківських рахунків через банкомат;</li><li>Забезпечення життєдіяльності офісу;</li><li>Розрахунок та планування затрат на матеріально-технічне забезпечення офісу;</li><li>Контроль за правильною експлуатацією кухонної техніки і раціональним використанням канцтоварів в офісі. </li><li>Організація і контроль за дотримання співробітниками компанії інструкції з безпеки та режиму роботи;</li><li>Співпраця з орендарями та контроль термі ну оренди, оплати;</li><li>Підготовка робочого місця для нового співробітника ( стіл, тумба, стілець);</li><li>Облік робочих місць, координація в плануванні робочих місць та контроль заповнення;</li><li>Облік замовлення таксі в компанії, контроль та компенсація;</li><li>Контроль та ведення обліку компенсації мобільного зв'язку;</li><li>Контроль, ведення обліку та розрахунок палива-компенсації співробітникам;</li><li>Контроль роботи охорони (графік, та інші питання зв'язані з охороною).</li><li>Поточні питання та доручення, які виникають та виконуються в ході роботи;</li><li>Контроль за порядком та чистотою в офісі.</li></ul><p><br /></p>
Заступник керівника команіі ТОВ "Альфамарис Плюс" <ul><li>Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань;</li><li>Організація і координація робочих процесів;</li><li>Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, підбір персоналу для торгових точок;</li><li>Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань;</li><li>Організація і координація робочих процесів;</li><li>Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, підбір персоналу для торгових точок;</li><li>Підготовка магазину до переїзду;</li><li>Відкриття магазинів в регіонах;</li><li>Виконання доручень і завдань, поставлених директором;</li><li>Робота з 1С;</li><li>Таблиці, звітність;</li><li>Контроль своєчасної здачі всіх видів звітності;</li><li>Попереднє планування необхідних витрат і надання звітів по витратах;</li><li>Маркетинг;</li><li>Мерчендайзінг торгового залу;</li><li>Підготовка презентацій товару;</li><li>Фотоконтент;</li><li>Підготовка магазину до переїзду;</li><li>Відкриття магазинів в регіонах;</li><li>Виконання доручень і завдань, поставлених директором;</li><li>Робота з 1С;</li><li>Таблиці, звітність;</li><li>Контроль своєчасної здачі всіх видів звітності;</li><li>Попереднє планування необхідних витрат і надання звітів по витратах;</li><li>Мерчендайзінг торгового залу;</li><li>Підготовка презентацій товару;</li><li>Фотоконтент.</li></ul>
помічник керівника Агро Пром Сервіс <ul><li>Підготовка документів для керівника;</li><li>Координація і контроль виконання поставлених завдань;</li><li>Виконання доручень і завдань;</li><li>Організація відправки та отримання поштових відправлень;</li><li>Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань (забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами, контроль за оплатою інтернет і комунальних платежів, робота з офісною технікою);</li><li>Ведення первинної бухгалтерії, здача звітів в податкову;</li><li>Переклад і редагування текстів;</li><li>Організація прийому гостей і клієнтів компанії;</li></ul>