Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Керівник відділу адміністративного забезпечення, відділу організаційної роботи (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>15.03.2023 – по теперішній час</strong></p>
    <p><strong>ТОВ ВК «ЄВРОАВТОГАЗ», </strong>(м. Київ)</p>
    <p>(виробництво теплової енергії)</p>
    <p>Основні обов'язки:</p>
    <p>- комунікація з державними установами, підготовка та погодження з державними установами необхідних документів;</p>
    <p>- ведення вхідної та вихідної документації товариства;</p>
    <p>- нарахування плати за послуги теплопостачання, комунікація з абонентами;</p>
    <p>- робота в програмі Dah-online;</p>
    <p>- ведення сайту товариства;</p>
    <p>- робота з програмою ERP (1С:казначейство), підготовка реєстрів оплати.</p>

    <p><strong>02.04.2021 – </strong><strong>14.03.2023</strong></p>
    <p><strong>Будівельна корпорація РІЕЛ, </strong>(м. Київ)</p>
    <p>Секретар Тендерного комітету</p>
    <p> </p>
    <p>Основні обов’язки:</p>
    <p><strong>- </strong> обов'язки секретаря Тендерного комітету;<br />
    - аналіз комерційних пропозицій учасників тендеру, підготовка та формування тендерних порівняльних таблиць та тендерних протоколів;</p>
    <p>- ведення переговорів з учасниками тендерів;<br />
    - інша організаційна та адміністративна робота, розробка регламентуючих документів.</p>
    <p><strong>01.10.2018 – 05.02.2021</strong></p>
    <p><strong>Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація, </strong>(м. Київ), (державна служба)</p>
    <p>Начальник відділу організаційно-аналітичного забезпечення роботи голови</p>
    <p>Заступник начальника відділу організаційної роботи, внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю</p>
    <p>Основні обов’язки:</p>
    <p>- підготовка перспективного (річного) та поточних квартальних планів роботи адміністрації;</p>
    <p>- організація підготовки та проведення колегій, апаратних нарад у голови адміністрації. Підготовка протоколів нарад відповідно до Регламенту адміністрації;</p>
    <p>- підготовка проєктів розпоряджень адміністрації з питань, що віднесені до компетенції відділу, регламентуючих документів;</p>
    <p>- підготовка щомісяця інформації для Київської міської державної адміністрації про проведення заходів, звітів про проведені заходи в районі;</p>
    <p>- контроль виконання завдань, забезпечення розгляду і вчасне виконання доручень керівних органів, розгляд службової кореспонденції, звернень громадян, запитів на публічну інформацію, запитів народних депутатів України, депутатів Київської міської ради, виконання вимог Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (система електронного документообігу «АСКОД»);</p>
    <p>- організація, в межах повноважень відділу, проведення районних заходів і надання організаційної підтримки загальноміським та загальнодержавним заходам;</p>
    <p>- взаємодія з правоохоронними органами щодо забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення районних та міських заходів;</p>
    <p>- організація підготовки та проведення виборчих кампаній в межах виконання завдань, покладених на органи місцевої виконавчої влади: організаційне, методичне та матеріально-технічне забезпечення;</p>
    <p>- підготовка звітів та проєктів розпоряджень з питань внутрішнього контролю та управління ризиками.</p>
    <p><strong>20.</strong><strong>02.2012 – 01.09.2018</strong></p>
    <p><strong>ПрАТ «Райз-Максимко» UkrLandFarming PLC, </strong>(м. Київ), (сільське господарство)</p>
    <p>Начальник відділу із взаємодії зі структурними підрозділами з інформаційно-аналітичних питань Департаменту регламентної та аналітичної роботи Контрольно-аналітичної служби</p>
    <p>Основні обов’язки: </p>
    <p>- здійснення попереднього вивчення контрагентів (фізичних та юридичних осіб), з якими планується укладання договорів на проведення господарської діяльності, проведення перевірки достовірності відомостей та документів, наданих потенційними контрагентами, вивчення їх ділової репутації;</p>
    <p>- вивчення ділових та особистих якостей осіб, які влаштовуються на роботу до холдингу;</p>
    <p>- узагальнення та аналіз звітів про результати роботи регіональних служб безпеки для засновника холдингу;</p>
    <p>- ведення вхідної та вихідної документації служби.</p>
    <p><strong>13.08.2007 - 22.08.2011</strong></p>
    <p><strong>КП «Київтранспарксервіс»,</strong> (м.Київ), (паркування автотранспортних засобів)</p>
    <p> </p>
    <p>01.12.2008 – 22.08.2011 </p>
    <p>Начальник центру моніторингу та обробки інформації, помічник директора підприємства</p>
    <p>Основні обов’язки:</p>
    <p><strong>- </strong>комплексний моніторинг та перевірка дотримання трудової та фінансової дисципліни працівниками підприємства, які надають послуги з паркування (паркувальниками, блокувальниками), розробка щоденних (щотижневий, щомісячних) звітів та аналітичних матеріалів за результатами моніторингу та перевірок для Київського міського голови;</p>
    <p><strong>- </strong>контроль за якістю надання працівниками (паркувальниками) послуг за паркування та недопущення зловживання службовим становищем;</p>
    <p>- контроль за якістю облаштування , санітарним станом паркувальних майданчиків міста Києва;</p>
    <p>- моніторинг паркування транспортних засобів в адміністративних районах міста Києва та аналіз можливості облаштування місць паркування;</p>
    <p>- моніторинг та контроль за роботою переміщення транспортних засобів, залишених з порушенням Правил дорожнього рух (евакуацією ТЗ) за допомогою GPS-навігаторів та відеоспостереження;</p>
    <p>- організація та контроль своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, підготовки відповідей (в телефонному, письмовому вигляді) (CALL-центр);</p>
    <p>- організація роботи зі ЗМІ (підготовка інтерв’ю, відповідей на запити);</p>
    <p>- виконання обов’язків помічника директора підприємства.</p>
    <p><strong>13.08.2007- 30.11.2008 </strong></p>
    <p>Начальник загального відділу, помічник директора підприємства</p>
    <p>Основні обов’язки:</p>
    <p><strong>- </strong>забезпечення чіткої організації діловодства, контролю за строками проходження та виконання службових документів;</p>
    <p>- підготовка проектів розпорядчих документів;</p>
    <p>- редагування вихідної документації та підготовка резолюцій керівника для вхідній документації;</p>
    <p>- організація прийому громадян і здійснення контролю за термінами розгляду звернень, заяв і скарг громадян;</p>
    <p>- підготовка матеріалів на засідання, наради та ін.;</p>
    <p>- складання протоколів нарад, які проводить керівник підприємства;</p>
    <p><strong>- </strong>виконання обов’язків помічника директора підприємства.</p>
    <p><strong>02.01.2007 – 12.08.2007</strong></p>
    <p><strong>Служба «Київпарксервіс» КП «Київдорсервіс», </strong>(м. Київ), (паркування транспортних засобів)</p>
    <p>Бухгалтер, помічник начальника служби</p>
    <p><strong>01.03.2006 – 15.11.2006</strong></p>
    <p><strong>Департамент у справах захисту прав споживачів в місті Києві Держспоживстандарту України, </strong>(м. Київ), (державна служба)</p>
    <p>Головний фахівець відділу документального забезпечення, розгляду заяв та скарг громадян</p>
    <p>Головний фахівець сектору кадрової роботи</p>
    <p><strong>23.06.2005 – 28.02.2006</strong></p>
    <p><strong>Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), </strong>(м. Київ), (державна служба)</p>
    <p>Економіст методичного відділу, помічник голови комітету</p>
    <p><strong>02.09.2003 – 13.06.2005</strong></p>
    <p><strong>Державна інспекція з контролю використання і охороні земель України,</strong><strong> </strong>(м. Київ), (державна служба)</p>
    <p>Фахівець відділу бухгалтерського обліку та звітності, помічник начальника інспекції</p>
    <p><strong>01.03.2003 – 01.09.2003</strong></p>
    <p><strong>ПП Зінькова, </strong><strong>(м. Київ)</strong></p>
    <p>Гастономіст</p>
    <p><strong>01.05.2001 – 30.03.2002</strong></p>
    <p><strong>ТОВ Сі-Го, (м. Київ)</strong></p>
    <p> </p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p></p>
    <p>Знання мов: українська, російська – вільно, англійська – Intermediate (В1)</p>
    <p>Володіння комп’ютером: досвідчений користувач</p>
    <p> </p>
    <p>Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Acrobat Reader, Adobe, Fine Reader,1C, програми по діловодству (Directum, АСКОД, APS-tender та ін.) та ін.</p>
    <p></p>
    <p>Освіта - </p>
    <p>Національний Університет Харчових Технологій (м. Київ)</p>
    <p>Фах: Облік та аудит</p>
    <p> </p>
    <p>Кваліфікація: спеціаліст</p>
    <p><br /></p>
    <p>Маю аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими об'ємами інформації, уміння доводити почате до кінця, цілеспрямована, пунктуальна. </p>
    <p>Чесна, порядна, сумлінна.</p>
    <p>Маю можливість відряджень.</p>
    <p>Можливість дистанційної роботи.</p>
    <p> </p>
    <p>Готовність до ненормованого робочого дня.</p>
    <p></p>
    <p>Мета отримання роботи - </p>
    <p>Реалізація можливості використати свій професійний досвід та ділові якості. Здійснення задач, які поставлені керівництвом.</p>
    <p> </p>
    <p>Перспектива професійного росту.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Керівник відділу адміністративного забезпечення, відділу організаційної роботи







    Jobs.ua рекомендує переглянути: