Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong></strong><strong>Досвід роботи:</strong><br /></p>
<ul><li><strong>ТОВ «</strong><strong>INTERAVIA</strong><strong>»</strong>
</li></ul><p><strong>Посада: </strong><strong>провідний інженер з підготовки кадрів</strong></p>
<p><strong>Період роботи: </strong><strong>01.02.2018</strong> — по сьогоднішній день</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Організація професійного навчання та підвищення кваліфікації працівників, а також для зовнішніх замовників (складання графіків тренінгів, формування груп, забезпечення навчального процесу необхідними навчальними матеріалами, обладнанням та технічними засобами та ін.)</li></ul><ul><li>Розробка та створення навчальних програм та методичних матеріалів;</li></ul><ul><li>Заміщення Керівника Навчально-Тренувального центру під час його відсутності;</li></ul><ul><li>Видача сертифікатів та їх зберігання та іншої документації необхідної для допуску до самостійної роботи;</li></ul><ul><li>Складання звітів стосовно проведення навчання;</li></ul><ul><li>Підготовка Навчально-тренувального центру до сертифікації.</li></ul><ul><li>Розробка проектів перспективних та поточних планів підготовки персоналу у відповідності до потреб підприємства у кваліфікованих кадрах;</li></ul><ul><li>Визначення потреб у підготовці Інструкторів\тренерів навчально-тренувального центру;</li></ul><ul><li>Контроль за систематичним та якісним проведення занять, успішність навчання працівників та зовнішніх слухачів;</li></ul><ul><li>Контроль та планування потреб стосовно навчання та удосконалення знань відповідно до розвитку виробничої потужності.</li></ul><ul><li>Приймати участь в кваліфікаційній атестації працівників, допусках до самостійної роботу;</li></ul><ul><li>Проведення внутрішніх аудитів.</li></ul><ul><li><strong>ТОВ «</strong><strong>INTERAVIA</strong><strong>»</strong>
</li></ul><p><strong>Посада: </strong><strong>інженер з підготовки кадрів</strong></p>
<p><strong>Період роботи: </strong><strong>20.01.2016</strong> — 01.02.2018</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li> Контроль та планування потреб стосовно навчання та удосконалення знань відповідно до розвитку виробничих потужностей;</li></ul><ul><li>Організація професійного навчання та підвищення кваліфікації працівників, практичне навчання молодих спеціалістів у період проходження ними стажування, а також навчально-виробничої практики студентів (комплектування навчальних груп, складання графіків навчання, сповіщення слухачів про проведення навчання, забезпечення процесу навчання необхідним навчальним матеріалом, оснащення кабінетів обладнанням та технічними засобами навчання) ;</li></ul><ul><li>Брати участь у визначенні потреб підготовки Інструкторів навчально-тренувального центру;</li></ul><ul><li>Брати участь у розробці та створені навчальних програм та методичних матеріалів;</li></ul><ul><li><strong>ТОВ «INTERAVIA»</strong></li>
</ul><p><strong>Посада: </strong>фахівець з якості</p>
<p><strong>Період роботи: </strong><strong>01.12.2013</strong> — 19.01.2016</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Здійснення заходів, що спрямовані на забезпечення належного функціонування на підприємстві Системи управління якістю (СУЯ) у відповідності до положень Політики в сфері якості підприємства та Стандарту якості ISO 9001 (відповідної редакції), а також Системи управління безпекою (СУБ) у відповідності до відповідних положень; </li><li>Здійснювати облік та аналіз пропозиції щодо покращення роботи. Контролювати їх впровадження;</li><li>Організація та проведення внутрішніх аудитів та перевірок функціонування окремих процесів;</li><li>Забезпечення виконання проведення зовнішніх аудитів;</li><li>Здійснення обліку перевірок (аудитів) та контролювати виконання затверджених планів;</li><li>Здійснення обліку всіх повідомлень про невідповідність та контролювати виконання планів коректувальних заходів, створених після таких повідомлень та/або після перевірок (аудитів); </li><li>Моніторингу якісних показників, послуг, що надаються підприємством;</li><li>Розробка форми звітності щодо СУЯ та СУБ;</li><li>Брати участь в розслідуванні інцидентів по фактам травмування та/або пошкодження майна та підготовка звітів.</li><li>Здійснювати облік, розповсюдження, зберігання та контроль актуальності документів;</li><li>Підготовка необхідних документів для сертифікації виробничих процесів;</li><li>Розробці нормативних документів підрозділів підприємства.</li></ul><ul><li><strong>ТОВ «INTERAVIA»</strong></li>
</ul><p><strong>Посада: </strong>касир квитковий</p>
<p><strong>Період роботи: </strong><strong>20.05.2013</strong> — 30.11.2013</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Бронювання, оформлення\переоформлення, продаж та ануляція авіаквитків;</li></ul><ul><li>Доведення до пасажирів необхідної інформації;</li></ul><ul><li>Оформлення та ведення обліку квитанцій на додаткові послуги </li></ul><ul><li>Ведення касової книги;</li></ul><ul><li>Розрахунок з пасажирами за надані послуги (готівковий\безготівковий);</li></ul><ul><li>Оформлення необхідної бухгалтерської документації.</li></ul><ul><li><strong>ТОВ «БНЮ Групп» </strong></li></ul><p><strong>Посада: </strong>ведуча он-лайн</p>
<p><strong>Період роботи: </strong><strong>24.06.2011</strong> — 24.08.2012</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Ведення он-лайн трансляцій</li></ul><p><strong>Освіта</strong></p>
<ul><li><strong>Національний авіаційний університет</strong></li></ul><p><strong>Ступінь: </strong>магістр;</p>
<p><strong>Назва спеціальності:</strong> Технічне обслуговування повітряних суден та авіадвигунів;</p>
<p><strong>Період навчання: </strong>2007 — 2013.</p>
<ul><li><strong>Національний авіаційний університет</strong></li></ul><p><strong>Ступінь: </strong><strong>спеціаліст;</strong></p>
<p><strong>Назва спеціальності:</strong> Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності;</p>
<p><strong>Період навчання: </strong>2010 — 2012.</p>
<p><strong>Вміння та навики</strong></p>
<ul><li><strong>Знання мов:</strong></li>
</ul><ul><li>українська – вільно;</li></ul><ul><li>російська – вільно;</li></ul><ul><li>англійська – Pre intermediate</li></ul><ul><li>іспанська - Pre intermediate.</li></ul><ul><li><strong>Комп'ютерні навички: </strong></li>
</ul><ul><li><strong>- </strong>Microsoft Office<strong>: </strong>Word, Excel, Power Point, Outlook, Fine Reader (досвідчений користувач);</li></ul><ul><li>Internet (досвідчений користувач); </li></ul><ul><li>Amadeus (початковий);</li></ul><ul><li>Skyinfo (середній);</li></ul><ul><li>AutoCad (початковий).</li></ul><ul><li><strong>Проходження тренінгів, навчання: </strong></li>
</ul><p>Проходила тренінги в ТОВ «INTERAVIA» необхідні для виконання своїх обов’язків: Пасажирське обслуговування, Небезпечні вантажі (9 категорія),Авіаційна безпека.</p>
<p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p><strong>Водійські права:</strong> маю;</p>
<p><strong>Закордонний паспорт:</strong> маю;</p>
<p><strong>Особисті якості:</strong> стресостійкість, вміння працювати в команді, комунікабельність, бажання навчатися. </p>
<p>В університеті вела активну студентську діяльність: з вересня 2009 по вересень 2010 обіймала посаду студентського декана факультету, з вересня 2010 по жовтень 2011 - голова студентської ради інституту.</p>