Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Адміністратор, офіс–менеджер, помічник керівника (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>

    <strong>Єзапенко </strong><strong>І</strong><strong>рина Олег</strong><strong>і</strong><strong>вна</strong></p>
    <p>1986 р.н.</p>
    <p>Київ, вул. Архітектора Ніколаєва</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Бажана</strong><strong> посада</strong><strong>:</strong> Адміністратор, офіс–менеджер, помічник керівника. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p><strong>Національний університет харчових технологій, м. Київ</strong></p>
    <p>Спеціальність: Екологія та охорона навколишнього середовища.</p>
    <p>Кваліфікація: спеціаліст по екології та ОНС. Денна форма навчання.</p>
    <p>Рік закінчення – 2009р</p>
    <p>СЗОШ № 259, м.Київ.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Вересень 2019 – по теперішній час: офлайн та онлайн продаж взуття</strong></p>
    <p>Посада: курівник<strong></strong></p>
    <p><strong>Листопад 2017 – </strong><strong>по теперішній час</strong></p>
    <p><strong>Магазин взуття</strong></p>
    <p>Посади: 2017-2018 – менеджер з продажів, 2018 – 2019 консультант з маркетингу, керівник.</p>
    <p> Обов’язки: живі та інтернет продажі, ведення контенту у соц.мережах, консультування клієнтів, консультування менеджерів з продажів, ведення 1С, складський облік.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Жовтень 2014 — </strong><strong>по 2017</strong></p>
    <p><strong>Ortolab</strong><strong>, ТОВ «Мірус Плюс», Київ, Україна</strong></p>
    <p><strong>www</strong><strong>.</strong><strong>ortolab</strong><strong>.</strong><strong>com</strong><strong>.</strong><strong>ua</strong></p>
    <p>Посада: адміністратор</p>
    <p>Обов’язки: Підготовка офісу до робочого дня, контроль чистоти та порядку; забезпечення канцтоварами та витратними матеріалами; ведення документації та діловодства офісу; виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника; організація: замовлення авіа- та з/д білетів та готелей для співробітників, прийом вхідних дзвінків. Управління кур’єрами, планування їх маршрутів та оперативна їх зміна.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Вересень</strong><strong> 2011 — 2012</strong><strong>рр</strong></p>
    <p><strong>СЗОШ № 160, Київ, Україна</strong></p>
    <p>Посада: інспектор з харчування</p>
    <p>Обов’язки: Організація та контроль харчування учнів.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички: </strong></p>
    <p>Впевнений користувач ПК (MS Office, 1С и т.і.), вміння керувати часом; ведення документації, грамотне планування та організація робочого процесу, уважність до деталей. </p>
    <p>Я швидко навчаюсь та легко сприймаю інформацію, пунктуальна та відповідальна, активна та працездатна, не конфліктна.</p>
    <p>У людях ціную порядність та оптимізм.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: