Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Досвід роботи</strong><strong>:</strong></p>
<p><strong>03/21-11/21</strong></p>
<p><strong>ТОВ «Фарби колорит», Трейд-маркетинг менеджер</strong></p>
<p><strong>Обов’язки:</strong><br />Стратегія; розвиток; категоризація; продукт; сервіс; <br />навчання; дистрибуція; збільшення цінності;<br />креатив/дизайн; партнерство; оптимізація;<br />автоматизація.<br /><strong>Досягнення:</strong><br />5 маркетинг програм; запуск 3х продуктів та 3 <br />підпродуктів; категоризація ринку; старт 50 <br />партнерських програм; перехід на нові системи <br />управління та обліку<strong></strong></p>
<p><strong>0</strong><strong>9</strong><strong>/15 – </strong><strong>05/20</strong></p>
<p><strong>ТОВ «</strong><strong>POS</strong><strong> </strong><strong>Media</strong><strong> </strong><strong>Ukraine</strong><strong>», начальник </strong><strong>BTL/New business </strong><strong>відділу </strong></p>
<p><strong>Київ</strong></p>
<p><strong>Обов’язки: </strong></p>
<p>Стратегії розвитку; Координація роботи; Ведення переговорів та контрактування; Систематизація процесів; Продажі; Розвиток нових каналів та інструментів, New business.<strong></strong></p>
<p><strong>Досягнення:</strong></p>
<p><strong>Понад 250 річних проектів; Щорічних приріст; Реалізовані проекти направлені на партнерів / клієнтів / кінцевих споживачів; Інтегровані проекти з залученням 5 каналів комунікації; Інноваційні та нетипові рішення.</strong><strong></strong></p>
<p><strong>0</strong><strong>3</strong><strong>/1</strong><strong>4</strong><strong> – </strong><strong>06/15</strong><strong></strong></p>
<p><strong>ТОВ «Чейл Юкрейн», Менеджер з обслуговування клієнтів</strong><strong></strong></p>
<p><strong>Київ</strong></p>
<p><strong>Обов’язки: </strong></p>
<p>Створення, супровід та підтримка активностей <strong>Samsung</strong> в Україні: Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу; Документообіг; Забезпечення процедури роботи.<strong></strong></p>
<p><strong>Досягнення:</strong></p>
<p><strong>Робота з усіма відділами </strong>SEUC на українському ринку; Виведення на ринок понад 35 продуктів. Проактивні проекти, понад 30. Ведення бренду в кризовий період. Річні та разові проекти, понад 60<strong></strong></p>
<p><strong>02/12 – 02/14</strong><strong></strong></p>
<p><strong>“</strong><strong>Парадігм</strong><strong>”, Менеджер з обслуговування клієнтів</strong></p>
<p><strong>Київ</strong></p>
<p><strong>Обов’язки: </strong></p>
<p>Супровід та підтримка активностей <strong>Samsung</strong>, Shell; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Автоматизація системи контролю роботи; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу.<strong></strong></p>
<p><strong>Досягнення:</strong></p>
<p><strong>Збільшення продаж; Впровадження нестандартних видів комунікації зі споживачем; Залучення інноваційних інструментів комунікацій; Створення стратегії позиціонування та діалогу зі споживачем; Збільшення покриття; Річні та разові проекти, понад 150.</strong><strong></strong></p>
<p><strong>11</strong><strong>/1</strong><strong>0</strong><strong> – </strong><strong>02/12</strong></p>
<p><strong>“All Motion”, </strong><strong>Менеджер</strong><strong> </strong><strong>з</strong><strong> </strong><strong>обслуговування</strong><strong> </strong><strong>клієнтів</strong><strong></strong></p>
<p><strong>Київ</strong></p>
<p><strong>Обов’язки: </strong></p>
<p>Робота з існуючими та залучення нових клієнтів рекламного агентства; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність<strong>; </strong> Навчання персоналу.<strong></strong></p>
<p><strong>Досягнення:</strong></p>
<p><strong>Проведено проекти:</strong></p>
<p>I am techno, Kyiv, Kharkiv, Global Gathering – JTI;</p>
<p>Маркетингові дослідження – Intellecom;</p>
<p>Конференція, Тренінги – НР;</p>
<p>Trophy tour UEFA, Ребрендінг, Кетеринг – UniCredit.<strong></strong></p>
<p><strong>0</strong><strong>1</strong><strong>/08 – </strong><strong>11</strong><strong>/09</strong></p>
<p><strong>«</strong><strong>Еліт</strong><strong>», </strong><strong>Директор з обслуговування клієнтів</strong><strong></strong></p>
<p><strong>Київ</strong></p>
<p><strong>Обов’язки: </strong></p>
<p>Пошук та обслуговування клієнтів; Аналіз ринку; Розробка та реалізація проектів; Організація та контроль BTL, ATL активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Навчання персоналу.<strong></strong></p>
<p><strong>Досягнення:</strong></p>
<p>Підписані контракти: Coca-cola, IDS group, Alliance, Swedbank, Euroleasing, UIA.</p>
<p>Проектні роботи: Приват Банк, Erste Bank, Банк Форум та ін. </p>
<p><strong>02/</strong><strong>06 – 11/07</strong></p>
<p><strong>«Grey Worldwide», </strong><strong>менеджер по обслуговуванні клієнтів</strong><strong></strong></p>
<p><strong>Київ</strong></p>
<p><strong>Обов’язки</strong><strong>: </strong></p>
<p><strong>Створення, супровід та підтримка активностей ВАТ в Україні: </strong>Розробка річного плану просування брендів; Бюджетування.</p>
<p><strong>Досягнення</strong><strong>:</strong></p>
<p>Запуск нових продуктів, іміджеві та трейд проекти ВАТ. </p>
<p>Перезапуск KENT. 37 регіонів, роздріб та HoReCa канал, 10 тижнів (Тізер, Ревілер, Фоллоу-ап), 120К контактів.</p>
<p><strong>Навчання</strong><strong>:</strong><strong></strong></p>
<p><strong>2005 – 2010</strong></p>
<p>Львівський Національний Університет, “Психологія”, заочно </p>
<p><strong>2000 – 2006</strong></p>
<p>Львівський Національний Медичний Університет “Лікувальна справа”</p>
<p><strong>1998 – 2000 </strong><strong></strong></p>
<p>Медичний ліцей </p>
<p><strong>Навики комп’ютера</strong></p>
<p>Досвідчений споживач. Microsoft office, I-net, Outlook, 1C</p>
<p><strong>Мови</strong> </p>
<p>Англійська – вільно (1,5 роки навчання в Лондоні); Польська – вільно; Російська – вільно.<strong></strong></p>
<p><strong>Рекомендації </strong><strong></strong></p>
<p>Сергій Бедричук, «Аспірин», власник, (067) 461 73 73</p>
<p>Ольга Шилан, «Парадігм», директор, (067) 245 64 46</p>
<p>Іван Кузан, « POS Media », директор департаменту, (067) 340 07 34<strong></strong></p>